Subject: RE: Teel töökoha tähistamine.
From: Leivi Arumäe <[email-masked]>
To: "Jaan Saia" <[email-masked]>
Cc: <[email-masked]>
Date: Fri, 31 Jan 2025 16:11:01 +0200

Tere

Edastan vastused välivaatlusel tekkinud küsimustele, lisatud doc faili.

Vabandust tekkinud segaduse pärast.

Leivi Arumäe

Geoloogia osakonna juhataja

Reaalprojekt OÜ

Vabaduse pst 174B, Tallinn 10917

+372 5567 1006

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

 <http://www.reaalprojekt.ee/> www.reaalprojekt.ee

From: Reaalprojekt OÜ <[email-masked]>
Sent: Friday, January 31, 2025 3:54 PM
To: Leivi Arumäe <[email-masked]>
Subject: FW: Teel töökoha tähistamine.

From: Jaan Saia <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Thursday, January 30, 2025 3:45 PM
To: Reaalprojekt OÜ <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Subject: Teel töökoha tähistamine.

Tere

Teede ülevaatuse käigus kontrollisin ka Teie ettevõtte töökohta
rahvusvahelisel põhimaanteel nr 8 Tallinn – paldiski km 42,77. Kohapeal
märgatud vajakajäämised ja kõrvalekalded kooskõlastusest kirja lisas
oleval paikvaatlusprotokollil.

Kohustame Teid esitama selgituse protokollis märgitud eksimuste kohta
hiljemalt 03.02.2025 a aadressile [email-masked]
<mailto:[email-masked]>

Tööd võib jätkata pärast leitud puuduste kõrvaldamist ja sellest
teavitamist.

Lugupidamisega

Jaan Saia

liikluskorraldaja

Põhja osakond

korrashoiu ja liikluskorralduse üksus,

tel. +372 565 27 80

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.